måndag 5 november 2007

Tunisien

Oh trevligt varre alltsa!
tangenterna sitter lite konstigt sa det blir svart att skriva.

har just skickat ett mejl till Ulrika sa ja hoppas att ja far tillbaka tentan idag sa ja kan borja i eftermiddag.

igar va ja i Sahara a red kamel i souppgangen, oerhort frackt faktiskt! fick dock lite ont i rumpan efter ett tag. men va gor man inte for karleken!?!
jag forsoker aven att bli brun, det gar dock sadar. blir mest rod a lite latt rosaskimmrande.
Tack som fan pappa! verkligen...
men nu ska ja dra mig ut a jobba lita mer pa den tror ja!

langtar efter er!

puss mina kara, kara vanner!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej baby!

vad kul att höra ifrån dig! och vad härligt ni verkar ha det. avsundsjuk blir jag!

allt är bra här hemma. men det händer inte så mycket. jag är rastlös och vill typ ha nyårsafton eller något..haha. hade ju halloweenfesten i fredags men du missade inte något.

när du kommer hem tycker jag att vi och de andra tjejerna måste käka middag ihop någon kväll. jag tror att vi eventuellt till och med skulle kunna äta en pannkakstårta till efterrätt:) vilket datum kommer du hem?

puss puss